reklama

beautiful toy (recenzia)

totalaudioandvideo mi ako dar k objednávke pribalili cd, som im za to vďačný, vždy poteší dostať niečo grátis, pozrime sa mu však na zúbok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Umelec: beautiful toy

Album: beautiful toy

rok vydania: 1999

vydavateľ: Remedy Records

Distribúcia: Wagram Music

Nie je tu veľmi čo vyzdvihnúť, budem teda stručný. Znie to ako keby Oasis Revival a Blur Disgrace band boli brat so sestrou a spravili si spolu výnimočné dieťa. Celkový zvuk je otrasný, spev monotónny a prostý emócie. Zriedkavo sa vynorí počúvateľný moment, vzápätí stiahnutý späť do Mariánskej Priekopy balastu.

Pôvodne som chcel udeliť aspoň symbolický bod za účasť, vietor veľkého finále však aj ten odvial do zatratenia. Nachádza sa tu totiž jeden nešvar, chyba v systéme nad ktorou nemožno prižmúriť oko, znamenalo by to totiž sonickú apokalypsu. Jedenásty track je uvedený dramatickou dvadsať sekundovou pauzou, zatiaľ OK, čo príde po tichu? ....................SEDLIACKA VYHRÁVKA, vy si zo mňa robíte p!ču! Dávno som pri počúvaní čohokoľvek nebol taký vytočený.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

HUUSAAAH!

Môžem si za to sám, pri prvom pohľade na obal tohto podpivníka s dievčatkom objímajúcim plyšového medvedíka som si pomyslel, že je to anglický album Paci Pac, ale nie, musel som to počuť, nedal som na svoj inštinkt a táto not so beautiful toy na mňa vykonala svoju potrebu, musím to ísť zo seba zmyť.

Skóre: 0/10

Nasledujte svoj inštinkt! 

Obrázok od <a href="https://pixabay.com/sk/users/byrev-23277/?utm_source=link-attribution&utm_medium=referral&utm_campaign=image&utm_content=87407">Emilian Robert Vicol</a> z <a href="https://pixabay.com/sk/?utm_source=link-attribution&utm_medium=referral&utm_campaign=image&utm_content=87407">Pixabay</a>

Lukáš Škoda

Lukáš Škoda

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som muž, pochmúrneho charakteru, už tri dekády neúspešne hľadajúci svoje miesto vo svete a naplnenie života. Mojimi vášňami sú hudba, knihy, komiksy, filmy, seriály, divadlo a videohry. Týmto témam sa budem v rôznej miere venovať aj v mojich príspevkoch. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu